Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
This paper reports on judgement studies regarding the perception of interpersonal stances taken by humans playing the role of a suspect in a police interrogation setting. Our project aims at building believable embodied conversational characters to play the role of suspects in a serious game for learning interrogation strategies. The main question we ask is: do human judges agree on the way they perceive...
This research aims at finding how suspects in police interrogations express their interpersonal stance -in terms of T.Leary's interpersonal circumplex- through body postures and facial expressions and how this can be simulated by virtual humans. Therefore, four types of stances were acted by eight actors. To see if the resulted postures are valid, short recordings were shown online in a survey to...
Building an affective conversational model for a virtual character that can play the role of suspect in a police interview training game comes with challenges. This paper focuses on the response modeling of interpersonal stance of a believable artificial conversational partner. Based on Leary's interpersonal stance theory a computational of model interpersonal stance is created. Other psychological...
In this doctoral consortium paper I describe the theme of my research, the model-based generation of consistent emotional turn taking behavior in virtual human conversations and the evaluation of this behavior. My goal is to investigate and generate convincing social behavior in embodied conversational agents.
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.