Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The paper, referencing the idea of collaboration and share of Grid, aiming at the limitations of organization structure in traditional marketing model, put forward the concept of Grid Marketing and Grid Marketing Organization. Based on the analysis of the organization structure's trend in new marketing environment, combing with the guiding idea of Grid Marketing Organization's construction, this article...
With development of service profit chain theory, customers have been given unprecedented power. Customer relationship management is walking into a new stage: CEM stage. A trend is rising which emphasize upgrading CEM performance by the way of distinguishing high profitable customer, improving customer's loyalty and carrying on different management mode to different customers. The ability of CEM will...
The paper defines the conception and connotation of marketing force synergy interface in two dimensions of resources and competition, divides it into establishment stage, growth stage, promotion stage, spanning stage on the basis of life cycle theory and indicates their characteristics of every stage. On this basis it proposes index system and model of marketing force synergy interface management.
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.