Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
High surface‐to‐volume ratio Co3O4/TiO2 heterojunctions were fabricated by combining different methods. Atomic layer deposition (ALD) and a photochemical method were used to coat polystyrene (PS) 3D‐Direct Opal (3D‐DO) structures on conductive ITO substrates. Firstly, 3D‐DO of PS were crystallized on ITO substrates to form the high surface‐to‐volume ratio template via a self‐assembly method. A low‐temperature...
The work presents our experience as designers, developers and administrators of an e-Learning system (LMS) used by the Faculty of Economics of the University of Trento. The system started its work in the late 90s and was then rewritten under the increasing need of the users to promote new more collaboration-oriented forms of teaching / learning, compared to traditional ones. Currently we are managing...
Time is crucial in managing human relationships, especially when talking about communities of people: timetables govern most of our labor activities, our family rhythms, and the organization of our personal life. Strangely, time management have received a great attention in office automation software, like Project management tools, agendas, to-do lists etc, but has been totally forgot in what nowadays...
The paper presents a discussion on different ways of interaction and collaboration among users of Web applications oriented to learning. We discuss whether the "social" applications, such as Facebook or MySpace, follow a truly "collaborative" approach, very common after of the advent of Web 2.0, or a more simply "participatory" one. We argue that virtual communities,...
The paper presents our experience on an e-Learning system based on the metaphor of virtual learning communities. The system was originally conceived as an auxiliary instrument to blended didactics of our faculty; now the system is extending to new experiences, in particular based on life-long learning. In the paper we will analyze the nature of the change, and the relation between the extension of...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.