Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Natural locomotion of virtual characters is very important in games and simulations. The naturalness of the total motion strongly depends on both the path the character chooses and the animation of the walking character. Therefore, much work has been done on path planning and generating walking animations. However, the combination of both fields has received less attention. Combining path planning...
A central problem in robotics is planning a collision-free path for a moving object in an environment with obstacles. Contemporary applications require a path planner that is fast (to ensure real-time interaction with the environment) and flexible (to avoid local hazards). In addition, paths need to be smooth and short. We propose a new framework, the corridor map method, which meets these requirements.
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.