Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Understanding Americans’ deeply held and widely shared assumptions about adolescents and their development can reveal key opportunities and challenges for developmental science communicators. Twenty‐nine in‐depth interviews were conducted with adolescents and adults about adolescence. We analyzed the cultural models the public use to make meaning about what adolescence is, what development involves,...
Beyond those to whom neuroscientists typically communicate exciting discoveries—that is, those who can provide more funding for researchers—there are important audiences that are positioned to use neuroscience findings to affect policy and improve societal outcomes. Showing the utility of research that policymakers, service providers, and the public can use to make decisions will enhance views of...
Podaj zakres dat dla filtrowania wyświetlonych wyników. Możesz podać datę początkową, końcową lub obie daty. Daty możesz wpisać ręcznie lub wybrać za pomocą kalendarza.