The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
Integracja z partnerami w łańcuchu dostaw wymaga odpowiedniego wsparcia informatycznego. Wynikająca z tego konieczność istotnych nakładów finansowych sprawia, iż tworzenie zintegrowanych łańcuchów dostaw często jest nieosiągalne dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. W artykule podjęto próbę zbadania możliwości wykorzystania w tym procesie chmury obliczeniowej. Zastosowaną metodą badawczą jest studium...
Nowoczesne sposoby dystrybucji i obsługi klienta w bardzo dużym stopniu opierają się na technologiach automatycznej identyfikacji. Wiele nowych rozwiązań w tym obszarze funkcjonuje na rynkach zagranicznych, a niektóre z nich dopiero testowane są w Polsce. W artykule podjęto próbę zbadania poziomu gotowości polskich klientów do zaadoptowania takich rozwiązań pod względem technicznym i mentalnym. Zastosowaną...
Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM – Supply Chain Management) jest postrzegane jako koncepcja umożliwiająca firmom poprawę osiąganych wyników i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Wdrożenie koncepcji SCM wymaga jednak ustanowienia w łańcuchu dostaw partnerskich relacji (SCP – Supply Chain Partnering), które są głównym czynnikiem konkurencyjnego sukcesu. Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie...
Systems CRM and SCM are mutually dependent so should be integrated at many fields, among other things at strategy field, processes, organizational culture and technology - only then enterprises and whole supply chains can optimize their profits. This paper presents arguments pro feedback this two systems and shows two stage approach for gaining the effective integration. The integration of systems...
Współczesny konsument różni się znacząco od konsumenta z lat 80-tych: staje się coraz bardziej świadomy, wymagający, odporny na reklamę oraz cechuje go ciągły "głód czasu". Współczesny konsument dokonuje wyboru produktów w oparciu o sprecyzowane kryteria, a dzięki Internetowi jest w stanie szybko porównać konkurencyjne oferty i wybrać produkt przedstawiający dla niego największą wartość...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.