Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
W artykule przedstawiono podstawową funkcjonalność systemu informacji o klientach (Customer Information System) oraz systemu zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management) w zastosowaniu dla przedsiębiorstw sieciowych. W szczególności omówiono zestaw procedur i narzędzi informatycznych w zarządzaniu kontaktami z klientami, na przykładzie operatora systemu dystrybucji gazu ziemnego.