The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja i analiza strategii oraz kanałów dystrybucji jednego z najpopularniejszych produktów opakowaniowych, jakim jest folia stretch. Badania przeprowadzone na podstawie źródeł pierwotnych i wtórnych upoważniają autorki do zaprezentowania poglądu, iż efektywny system dystrybucji i odpowiednia strategia dystrybucji opakowań (folii stretch) odgrywają ważną rolę...
Celem artykułu jest identyfikacja i analiza porównawcza strategii dystrybucji modułów fotowoltaicznych na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych w wybranych przedsiębiorstwach. Badania jakościowe wykazały, że w kontekście różnych uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, efektywną strategią dystrybucji paneli fotowoltaicznych z punktu widzenia jej stopnia intensywności, jest strategia dystrybucji...
Głównym celem niniejszego opracowania jest przedstawienie strategicznego ujęcia dystrybucji w wybranym przedsiębiorstwie w kontekście zmian na rynku pieczywa w Polsce. Strategia określa kierunek i zakres działania przedsiębiorstwa w długim okresie, w celu osiągnięcia przewagi w dostosowywaniu się do zmieniającego się otoczenia poprzez konfigurację zasobów i kompetencji dla zaspokojenia oczekiwań interesariuszy...
Artykuł stanowi studium na temat strategii dystrybucji oraz uwarunkowań wyboru strategii przez przedsiębiorstwo. Celami artykułu są przedstawienie istoty i rodzajów strategii dystrybucji (teoretycznych podstaw strategii dystrybucji), uwarunkowań wyboru strategii dystrybucji niezależnie od specyfiki branżowej przedsiębiorstw oraz praktycznych aspektów związanych z wyborem strategii dystrybucji w wybranym...
Rozwój gospodarki rynkowej w Polsce wymusił konieczność szukania nowoczesnych sposobów zarządzania przedsiębiorstwami, które zapewniłyby im konkurencyjność i poprawę efektywności działania. Zmiany, jakie zaszły w polskiej gospodarce po 1989 roku przyczyniły się do rozwoju controllingu (w tym controllingu logistyki) i benchmarkingu w przedsiębiorstwach. Aby controlling był efektywnym i skutecznym podsystemem...
W ostatnich latach możemy obserwować wzrost stopnia intensywności konkurowania, co zmusza przedsiębiorstwa do większej koncentracji na kliencie, jego potrzebach i jakości obsługi. Na obsługę klienta należy spojrzeć jak na całościowy proces, który obejmuje zarówno sferę logistyczną jak i marketingową. Z powodu wielowymiarowej natury obsługi klienta oraz ze względu na duże zróżnicowanie potrzeb poszczególnych...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.