Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Społeczna odpowiedzialność biznesu odgrywa coraz większą rolę dla budowania wartości przedsiębiorstw dla właścicieli oraz innych interesariuszy. Należy na ten wymiar spojrzeć także z punktu widzenia zarządzania łańcuchami dostaw, w których te przedsiębiorstwa uczestniczą. Jednak skuteczne zarządzanie społeczną odpowiedzialnością w całych łańcuchach dostaw wymaga narzędzi do pomiaru tego aspektu. W artykule zostały omówione miary stosowane do pomiaru poziomu „odpowiedzialności” łańcuchów dostaw. Zaprezentowane zostały wyniki badań przeprowadzonych wśród największych przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w Polsce, będących liczącymi się ogniwami łańcuchów dostaw