Forum Oświatowe > 2015 > 27 > 2(54) > 41-56
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 0867-0323 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Appelt, K., Matejczuk, M. (2013). Tutoring rówieśniczy, czyli stara metoda na nowo odkrywana. Psychologia w Szkole, 5, 1–3. Pobrane z: http://przedszkole3.olsztyn.pl/Dokumenty/tutoring_rowiesniczy.pdf
-
Bałachowicz, J., Pawlik, J. (2013). Program „Akademia Przyszłości” jako droga do rozwoju podmiotowości dziecka. W: J. Bałachowicz, A. Rowicka (red.), Nowoczesny wychowawca: tutor, mentor, coach (s. 64–84). Warszawa: Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka.
-
Brzezińska, A. I. (2005). Kiedy lider staje się tutorem, a kiedy nauczycielem?: Część 1. Remedium, 11–12(153–154), 16–17.