Poradnik Językowy > 2024 > 811 > 2 > 26-34
Źródło
Abstrakt
Identyfikatory
ISSN czasopisma : | 0551-5343 |
DOI | 10.33896/PorJ.2024.2.3 |
Autorzy
Słowa kluczowe
Informacje dodatkowe
Wydawca
Obszary wiedzy
Bibliografia
-
Altarelli, I., Leroy, F., Monzalvo, K., Fluss, J., Billard, C., Dehaene-Lambertz, G., Galaburda, A.M., Ramus, F. 2014. Planum temporale asymmetry in developmental dyslexia: Revisiting an old question. Human Brain Mapping 35, s. 5717–5735.
-
Aylward, E.H., Richards, T.L., Berninger, V.W., Nagy, W.E., Field, K.M., Grimme, A.C., Cramer, S.C. 2003. Instructional treatment associated with changes in brain activation in children with dyslexia. Neurology 61 (2), s. 212–219.
-
Bonfim Ramos de Mangueir, M.C., Ferraz Santos Sampaio, N., Guaresi, R. 2015. A dislexia sob os olhares da neurociência e neurolinguística discursiva. Colóquio do Museu Pedagógico 11 (1), s. 2573–2587.