Studia Medioznawcze > 2023 > 4 > 21-35
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 1641-0920 |
DOI | 10.33077/uw.24511617.sm.2023.4.700 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Adaszyńska, A. (2015). Reklama w social media. Wybrane zagadnienia. W B. Nierenberg (Red.), Zarządzanie reklamą (s. 143–158). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
-
Brzezińska-Waleszczyk, M. (2015). Dobre praktyki w komunikacji marek w mediach społecznościowych. Studia Medioznawcze, 4(63), 67–78. https://doi.org/10.33077/uw.24511617.ms.2015.63.510 DOI: https://doi.org/10.33077/uw.24511617.ms.2015.63.510
-
Chmielewski, P. (2016). Social media i marketing społecznościowy. W M. Dutko (Red.), Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament (s. 331–334). Gliwice: Helion.