Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych > 2021 > 40 > 2 > 53-70
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2353-8414 |
DOI | 10.2478/minib-2021-0009 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Buchnowska, D. (2013). Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych. Nauki o Zarządzaniu, 2(15), 36–50.
-
Falahah & Rosmala, D. (2012). Study of Social Networking Usage in Higher Education Environment. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 67, 156–166. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.316
-
Feliksiak, M. (2016, June). Komunikat z badań CBOS. Korzystanie z Internetu (No. 92/2016). Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej. https://www.cbos.pl/SPISKOM. POL/2016/K_092_16.PDF