Konteksty Pedagogiczne > 2020 > 2 > 15
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2300-6471 |
DOI | 10.19265/kp.2020.2.15.283 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Bałachowicz, J. (2017). Edukacja wczesnoszkolna w procesie zmiany. Dyskurs standardów czy dyskurs wartości? [Early Childhood Education in the Process of Change. The Discourse of Standards or the Discourse of Values?]. Lubelski Rocznik Pedagogiczny, 36(1), 11–27. DOI: 10.17951/lrp.2017.36.1.11.
-
Gajdzica, Z. (2008a). Modele przestrzennej organizacji kształcenia integracyjnego [Models of Spatial Organization of Integrated Education]. In: T. Lewowicki, B. Grabowska & A. Gajdzica (eds.), Socjalizacja i kształtowanie się tożsamości – aktualne doświadczenia na pograniczu polsko-czeskim [Socialization and Shaping of Identity – Current Experiences on the Polish-Czech Border] (pp. 225–228). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
-
Gajdzica, Z. (2008b). Przestrzeń klasy jako miejsce integracji [Classroom Space as a Place for Integration). In: T. Żółkowska & M. Wlazło (eds.), Pedagogika specjalna – koncepcje i rzeczywistość. Socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych [Special Education – Concepts and Reality. Socio-Pedagogical Aspects of Rehabilitation of Disabled People], Vol. 3 (pp. 268–271). Szczecin: Uniwersytet Szczeciński.