Lubelski Rocznik Pedagogiczny > 2016 > 35 > 1
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 0137-6136 |
DOI | 10.17951/lrp.2016.35.1.157 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Bałachowicz J. (2015). Od indywidualizacji do personalizacji. Nowe obszary zadań i kompetencji nauczyciela wczesnej edukacji. W: E. Smak, A. Włoch, M. Grabiec (red.). Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opole, s. 33–51.
-
Bartnikowska U., Wójcik M. (2004). Zaniedbania w aspekcie triady: szkoła–rodzice– dziecko w kształceniu integracyjnym i masowym dzieci z wadą słuchu. W: Z. Gajdzica, D. Osik-Chudowolska (red.). Wątki zaniedbane, zaniechane, nieobecne w procesie edukacji i wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych. Lublin, s. 287–295.
-
Bidziński K., Giermakowska A., Ozga A., Rutkowski M. (2013). Nauczyciele województwa świętokrzyskiego wobec zadań związanych z realizacją specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów. Kielce.