-
Bremer J. (2013), Czy wolna wola jest wolna? Kompatybilizm na tle badań interdyscyplinarnych, Kraków.
-
Descartes R. (1958), Medytacje o pierwszej fi lozofi i, transl. by M. and K. Ajdukiewicz, vol. 1. Warsaw.
-
Galarowicz J. (2005), Blask godności. O etyce Karola Wojtyły i nie tylko, Kęty.
-
Galarowicz J. (2009), Paradoks egzystencji etycznej. Inspiracje: Ingarden – Wojtyła – Tischner, Kraków.
-
Galarowicz J. (2014), Karol Wojtyła. Myśl o człowieku, Kraków.
-
Galarowicz J. (2017), Wprowadzenie do antropologii fi lozofi cznej. Ujęcie fenomenologiczno-personalistyczne, Kęty.
-
Hegel G.W.F. (1958), Wykłady z fi lozofi i dziejów, transl. by J. Grabowski, A. Landman, Warszawa.
-
Jan Paweł II (2005), Pamięć i tożsamość. Rozmowy na przełomie tysiącleci, Kraków.
-
Strzyżyński P. (2013), Benjamin Libet’s experiment and its critique between 2000-2012, „Filozofi a Chrześcijańska” 10, s. 83-102.
-
Szostek A. (1997), Wolność jako samostanowienie. Karola Wojtyły koncepcja wolności, w: Wolność we współczesnej kulturze, ed. Z.J. Zdybicka, J. Herbut, A. Maryniarczyk i in., Lublin, s. 437-438.