Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej > 2020 > 28
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2300-391X |
DOI | 10.14746/ikps.2020.28.06 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Al-Khamisy D., ”Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w powszechnym systemie oświatowym”, [in:] Dydaktyka specjalna w przygotowaniu do kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, J. Głodkow ska (Ed.), Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warsaw, 2012, pp. 113–139.
-
Błeszyński J.J., ”Włączanie (inkluzja) jako normalizacja systemu edukacji i opieki nad osobami niepełnosprawnymi”, [in:] Pedagogika specjalna – tak wiele pozostaje dla nas tajemnicą…, S. Przybyliński (Ed.), Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, Olsztyn, 2010, pp. 65–75.
-
Buchnat M., ”Sytuacja dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną w klasach integracyjnych”, [in:] Szkoła dla osób z niepełnosprawnością. Wzory – Codzienność – Wyzwania, A. Krause, J. Belzyt, S. Sadowska (Eds.), Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, 2012, pp. 163–182.