Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
A significant part of the value of a service business can be attributed to the value of its customer or client base. This study uses the example of an accounting firm to develop a client base valuation model. The model helps to explain current approaches to client base valuation and suggests issues that warrant further investigation. A critical investigatory issue is client base attrition. Using data from five accounting firm acquisitions, this study empirically examines the impact that key client contact personnel have on client base attrition. results indicate that the retention of key client contact personnel by the acquiring CPA firm significantly reduces client base attrition post-acquisition and can enhance the valuation of client bases by quite significant amounts.