Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Malaysia follows a multi-lingual media of instruction at the primary level and a single medium of instruction at the secondary level. This study examines the friendship patterns in three multi-racial secondary schools in Malaysia with special reference to the medium of instruction at the primary level among a minority ethnic community -- the Indians. The friendship patterns of the pupils are seen against the background of the educational and political goals of national unity and integration. The results show that the medium of instruction per se is not responsible for the polarisation of the friendship patterns along racial lines in these secondary schools. The paper discusses other variables that contribute towards this phenomenon.