Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Most marketers in the United States base their marketing strategies regarding ethnic groups on the implicit assumption that an assimilation model exists, that minority cultures will move linearly toward the host culture. We investigate the generality of acculturation models developed in North America to the acculturation processes occurring among the Muslim and Chinese subcultures in southern Thailand. A measure of attitudinal acculturation developed in the U.S. was found to work well across ethnic groups in Thailand, but a language preference measure did not yield comparable data. The behavioral and attitudinal dimensions of acculturation appear to be relatively independent.