Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
In this paper we study the class of infrastructure cost games. A game in this class models the infrastructure costs (both building and maintenance) produced when a set of users of different types makes use of a certain infrastructure, which may consist of several facilities. Special attention is paid to one facility infrastructure cost games. Such games are modeled as the sum of an airport game and a maintenance cost game. It turns out that the core and nucleolus of these games are very closely related to the core and nucleolus of an associated generalized airport game. Furthermore we provide necessary and sufficient conditions under which an infrastructure cost game is balanced.
Faculty of Economics and Business Administration, Department of Econometrics and CentER, Tilburg University, P.O. Box 90153, 5000 LE Tilburg, Netherlands