Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
A non-linear model of fire in a tunnel, FIRE-SPRINT A1, is presented. It predicts the conditions for fire spread from one object to another within a tunnel which has longitudinal ventilation. It does this by identifying unstable states within the system and associating instability with the onset of fire spread. The particular case of spread from an initial fire to a heavy goods vehicle (HGV) within the Channel Tunnel is considered as an illustration. Thereby the thermo-physical and geometrical conditions leading to such a jump may be elucidated.