Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Menus and dialog boxes are useful enhancements for the direct manipulation based interaction style of Virtual Environments. In this paper an implementation of 2D HCI techniques in immersive Virtual Environments is discussed. The applicability of 2D techniques for interaction with the environment is illustrated in the case of a BOOM for immersive viewing. A Pinch Glove is used as the input device to interact with the menus and dialog boxes. A programming approach to make Motif based interfacing widgets suitable for stereoscopic display is discussed. Some examples demonstrate the use of 2D HCI techniques in immersive Virtual Environments.