Management > 2016 > 20 > 1 > 239-255
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 1429-9321 |
DOI | 10.1515/manment-2015-0037 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
1. A wave of Digital change: Trends in Digital. E- innowation 2013 (2013), Deloitte Poland, http://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/About-Deloitte/pl_Digital_Trends_2013_Final2.pdf (15.01.2016 - access date).
-
2. Barska A. (2014), Zaufanie konsumentów generacji Y wobec handlu elektronicznego, [in:] U. Kłosiewicz-Górecka (ed.), Handel wewnętrzny w Polsce 2009-2014. Zmiany w handlu hurtowym i detalicznym. Technologie informacyjne i komunikacyjne w handlu. Handel Internetowy, IBRKK, Warszawa.
-
3. Cimochowski G., Hutten-Czapski F., Rał M., Sass W. (2011), Polska Internetowa. Jak Internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, http://www.polskaInternetowa.pl/pdf/raport_BCG_polska_Internetowa.pdf (15.01.2016 - access date).