Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
The purpose of this study is to present intergenerational learning through the use of ICT (Information & Communications Technology) as a tool with which to reduce early school leaving among immigrant pupils. The first part builds on a review of current literature and contemporary assumptions about learning and intergenerational learning as a particular form of learning. The second part of the study presents the findings from a review of policies on reducing early school leaving among immigrant pupils in Europe. The conclusion focuses on putting forward recommendations for practice with regards to the use of ICT for intergenerational learning in order to improve the educational performance of immigrant pupils.