Handel Wewnętrzny > 2014 > 3 (350) > 93-112
Source
Abstract
Identifiers
ISSN | 0438-5403 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Bazarnik J., Grabiński T., Wojdacki K.P. (1992), Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji, (w:) Mynarski S. (red.), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. Cattell R. D. (1966), The scree test for the number of factors, “Multivariate Behavioral Research”, 1,No 1. Grabiński T. (1992), Analiza czynnikowa w badaniach przestrzennych (w:) Mynarski S. ( red.) Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. Grabiszewski M. (1988), Wstęp do hotelarstwa, Wyższa Pomorska Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Bydgoszczy, Bydgoszcz. Kaiser, H.F. (1960), The application of electronic computers to factor analysis, “Educational and Psychological Measurement”, No. 20, Kowalczyk A. (2002), Geografia Turyzmu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. Kowalczyk A., Derek M. (2010), Zagospodarowanie turystyczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. Kudłacz T. (2005), Powiatowy system informacji gospodarczej (główne problemy tworzenia systemu wskaźników szczegółowych), „Samorząd Terytorialny”, nr 3. Kudłacz T. (2009), Duże miasta w Polsce w świetle wybranych wskaźników rozwoju gospodarczego, (w:) Makieła Z. (red.), Potencjalne metropolie ze szczególnym uwzględnieniem Polski Wschodniej, Studia, tom CXXV, PAN KPZK, Warszawa. Malina A. (2004), Wielowymiarowa analiza przestrzennego zróżnicowania struktury gospodarki Polski wg województw, „Zeszyty Naukowe”, nr 162, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków. Markowski T., Marszał T. (2006), Metropolie. Obszary metropolitalne. Metropolizacja. Problemy i pojęcia podstawowe, PAN KPZK, Warszawa. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2004 r. Nr 188, poz. 1945). Sala J. (2008), Formy współczesnego hotelarstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Kraków, System informatyczny DEFINICJE. Zbiór wybranych definicji pojęć społeczno – ekonomicznych z zakresu rynku wewnętrznego (1995), GUS Warszawa. Szostak D. (2008), Charakterystyka i klasyfikacja ważniejszych obiektów bazy noclegowej współczesnej turystyki, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, nr 488. Szromnik A., Wojdacki K.P. (2013), Zróżnicowanie atrakcyjności głównych ośrodków targowych Polski – analiza wielowymiarowa, „Handel Wewnętrzny”, nr 3. Ustawa o usługach turystycznych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268). Warszyńska J., Jackowski A. (1978), Podstawy geografii turyzmu, PWE, Warszawa. Wojdacki K.P. (2011a), Przestrzenne zróżnicowanie sieci handlu detalicznego w układzie wojewódzkim, „Handel Wewnętrzny”, nr 2. Wojdacki K.P. (2011b), Atrakcyjność handlowa regionów i województw Polski, „Samorząd Terytorialny”,nr 3. Wojdacki K.P. (2012), Handel targowiskowy w Polsce – analiza przestrzenno-czasowa, „Samorząd Terytorialny”, nr 6.
-
Bazarnik J., Grabiński T., Wojdacki K.P. (1992), Taksonomiczne metody analizy przestrzennej struktury konsumpcji, (w:) Mynarski S. (red.), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
-
Cattell R. D. (1966), The scree test for the number of factors, “Multivariate Behavioral Research”, 1,No 1.