Journal of Modern Science > 2021 > TOM 1/46/2021 > 393-417
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 1734-2031 |
DOI | 10.13166/JOMS.ISSN.1734-2031 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
1.Bossong, R. (2013). EU cooperation on terrorism prevention and violent radicalization: frustrated ambitions or new forms of EU security governance?, Cambridge Review of International Affairs, Europe University Viadrina, published online: 11 Nov. 2013, s. 66–79. 2.Breitkopf, B. (2019). Program nauczania Edukacja dla bezpieczeństwa, Szkoła ponadpodstawowa, 4-letnie liceum, 5-letnie technikum i branżowa szkoła I stopnia, 1 klasa, Warszawa: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, s. 10. 3.Durodie, B. (2015). Securitising Education to Prevent Terrorism or Losing Direction?, „British Journal of Educational Studies”, nr 64 (1), s. 21–35. DOI: 10.1080/00071005.2015.1107023. 4.Grabowska-Lepczak, I. (2017). Edukacja dla bezpieczeństwa. Aspekty teoretyczne i praktyczne, Warszawa: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, s. 8. ISBN: 9788388446894. 5.Hołyst, B. (2015). Bezpieczeństwo społeczeństwa, Warszawa: PWN, s. 492–493. ISBN: 9788301181277. 6.Kozerska, A. (2005). Autoedukacja jako jeden z wymiarów edukacji ustawicznej, Częstochowa: Prace naukowe AJD, Pedagogika 14, s. 221–227. ISBN 8370989349. 7.Lesiński, L.S. (2019). Program nauczania edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej, III etap edukacyjny – zakres podstawowy, opracowany w ramach projektu. Tworzenie programów nauczania oraz scenariuszy lekcji i zajęć wchodzących w skład zestawów narzędzi edukacyjnych wspierających proces kształcenia ogólnego w zakresie kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, Warszawa: Programu Operacyjny Wysoka jakość systemu oświaty, Wiedza Edukacja Rozwój. 8.Paraskevas, A., Arendell, B.A. (2007). Strategic framework for terrorism prevention and mitigation in tourism destinations, „Tourism Management”, Vol. 28, Iss. 6, s. 1560–1573. DOI: 10.1016/j.tourman.2007.02.012. 9.Ropski, J. (2013). Dydaktyka szczegółowa edukacji dla bezpieczeństwa, Katowice: Wydawnictwo Akademii wychowania Fizycznego, s. 185–192. ISBN : 9788364036187. 10.Szafrańska, E., Szafrański, J. (2014). Edukacja na rzecz bezpieczeństwa, „Journal of Modern Science”, nr 21(2), s. 211–233. ISSN: 1734-2031. 11.Szafrański, J. (2017). Nie jesteśmy bezradni. W: K. Jałoszyński, A. Letkiewicz (red.), Edukacja antyterrorystyczna. Konieczność i obowiązek naszych czasów, Szczytno: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Policji, s. 75–80. ISBN: 9788374626156. 12.Thomas, P. (2016). Youth, terrorism and education: Britain’s Prevent programme, „International Journal of Lifelong Education”, International Journal of Lifelong Education, Volume 35, 2016 - Issue 2: Youth, Social Crisis and Learning, DOI: 10.1080/02601370.2016.1164469, s. 1-15. 13.William, V., Pelfrey, J.R. (2007). Local law enforcement terrorism prevention efforts:A state level case study, Department of Criminal Justice, University of Wisconsin-Milwaukee, Milwaukee, WI 53201, United States, „Journal of Criminal Justice”, No. 35, s. 313–321. DOI: 10.1016/j.jcrimjus.2007.03.007. 14.Welch, A.L. (2006). Terrorism awareness and education as a prevention strategy for first responders, California: Naval Postgraduate School Monterey, s. 27–36.