-
Johann M. (2014) Badanie poziomu satysfakcji klientów z produktów turystycznych oferowanych przez touroperatorów, Marketing i Rynek, 12, 23–30.
-
Kasiewicz S. (2002) Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji, Difin, Warszawa.
-
Kicińska J. (2009) Psychologiczno-społeczne determinanty zachowań młodych nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych, Journal of Agribusiness and Rural Development, 4 (14), 85–94.
-
Kim W.G., Ng C.Y.N., Kim Y.S. (2009) Influence of institutional DINESERV on customer satisfaction, return intention, and word-of-mouth, International Journal of Hospitality Management, 28, 10–17.
-
King R.A., Racherla P., Bush V. (2014) What we know and don’t know about online word of mouth: A review and synthesis of the literature, Journal of Interactive Marketing, 28, 167–183.
-
Kitapci O., Akdogan C., Dortyol I.T. (2014) The impact of services quality dimensions on patient satisfaction, repurchase intentions and word of mouth communication in the public healthcare industry, Procedia – Social and Behavioral Sciences, 148 (25), 161–169.
-
Kobylanski A. (2012) Attributes and consequences of customer satisfaction in tourism industry: the case of Polish travel agencies, Journal of Service Science, 5 (1), 29–42.
-
Kosmaczewska J., Pereira A.M. (2014) The relationship between perceived service quality and positive word of mouth effect. The case of four star hotel in Fatima, Czech Hospitality and Tourism Papers, 21 (10), 36–52.
-
Kowalska-Styczeń A. (2013) Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria Organizacja i Zarządzanie, 64, 199–207.
-
Leja K. (2003) Instytucja akademicka. Strategia, efektywność, jakość, Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdańsk.