Studia Regionalne i Lokalne > 2014 > 4(58) > 88-104
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 1509-4995 , 2719-8049 |
DOI | 10.7366/1509499545805 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Adamowicz M., 2006, „Rozwój marketingu gmin – formowanie się czy ekspansja marketingu terytorialnego w Polsce”, w: T. Zwierzyńska-Bubałło (red.), Ekspansja czy regres marketingu?, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
-
Bański J., 2006, „Witryny internetowe jednostek samorządowych z siedzibą w małych miastach – analiza i ocena”, Studia Obszarów Wiejskich, nr 11, s. 59–72.
-
Bończak-Kucharczyk E., Chmura K., Herbst K., 1998, Jak władze lokalne mogą wspierać przedsiębiorczość, Warszawa: Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Polska Fundacja Promocji Małych i Średnich Przedsiębiorstw.