The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
Artykuł przedstawia otoczenie organizacji oraz konkurencyjność jako jedną z ważnych cech współczesnych przedsiębiorstw. Ponadto, opisuje sposoby rozwoju firm, kładąc nacisk na fuzje i przejęcia. Część praktyczna prezentuje proces przejęcia operatora sieci Plus przez spółkę Cyfrowy Polsat.
Nowoczesne strategie marketingowe przedsiębiorstw koncentrują się na skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami: klientami, potencjalnymi czy obecnymi inwestorami, dziennikarzami czy potencjalnymi pracownikami w celu budowania trwałych relacji rynkowych. Nowo powstały kontekst (interakcyjny czy sieciowy) narzuca zatem odmienne niż do tej pory metody zbierania danych, późniejszej ich analizy...
Artykuł zawiera analizę porównawczą strategii zarzadzania zasobami ludzkimi stosowanych przez największe korporacje IT: Apple, Google, Facebook i Microsoft. Spośród strategii personalnych do analizy wybrano trzy najczęściej stosowane ze względu na proste założenia: strategię sita, strategię kapitału ludzkiego i strategię mieszaną. Dokonano oceny zalet i wad każdej strategii. W oparciu o oceny ekspertów...
Dynamicznie postępujący proces starzenia się społeczeństwa powoduje, że seniorzy konsumenci stają się ważną grupą na rynku, która wewnętrznie zróżnicowana, zarówno pod względem potrzeb i oczekiwań, jak i zachowań rynkowych wymaga wypracowania skutecznych działań marketingowych. Marketing skierowanych do seniorów oparty jednak nie na powszechnych stereotypach, ale wynikach badaniach umożliwiających...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.