-
1. Mikołuszko W.: Przedszkola zamiast szkół, Focus.pl Poznać i zrozumieć świat, 2011, http://www.focus.pl/czlowiek/przedszkola-zamiast-szkol-8524 (dostęp: 12.02.2017).
-
2. EUROPA 2020. Strategia na rzecz inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu. Komisja Europejska, Bruksela, 2010.
-
3. Do Engineering: The NI Approach to Engineering Education [w:] White Papers – National Instruments, http://www.ni.com/white-paper/51942/en/ (dostęp: 12.02.2017).
-
4. Pawlicki A.: Szczęśliwe błędy (1), Edunews.pl, 2017, http://www.edunews.pl/badania-i-debaty/opinie/3752-szczesliwe-bledy-1 (dostęp: 15.02.2017).
-
5. Pawlicki A.: Szczęśliwe błędy (2), Edunews.pl, 2017, http://www.edunews.pl/badania-i-debaty/opinie/3753-szczesliwe-bledy-2. (dostęp: 15.02.2017).
-
6. Resnick M., Maloney J., Monroy-Hernández A., Rusk N., Eastmond E., Brennan K., Millner A., Rosenbaum E., Silver J., Silverman B. i Kafai Y.: Scratch: Programming for All, Communications of the ACM, vol. 52, no. 11 (November 2009), ss. 60-67.
-
7. Kurytnik I. P.: Recenzja projektu Laboratorium Robotyki, 2011, http://www.roboty.bielsko.pl/home/recenzjaprojektu (dostęp: 10.02.2017).
-
8. Zuziak W.: Od zabawy klockami do programowania robotów, Teksty Konferencji MathPAD 2012, UMK, Toruń, 22-25 Sierpnia 2012, https://mathcas.files.wordpress.com/2012/09/zuziak_roboty.pdf (dostęp: 15.02.2017).
-
9. Zuziak W.: EduRoboLab. Metoda i przykłady [w:] Enauczanie. Nowoczesne metody edukacyjne i nowoczesne technologie w edukacji, http://www.enauczanie.com/metodyka/edurobolab (dostęp: 18.02.2017).
-
10. Dylak S. i Ubermanowicz S.: Strategia nauczania uczenia się infotechniki, Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania, Poznań 2014, http://www.bc.ore.edu.pl/dlibra/docmetadata?id=620 (dostęp: 8.02.2017).