Gospodarka Materiałowa i Logistyka > 2022 > nr 2 > 26--39
Źródło
Abstrakt
Identyfikatory
ISSN czasopisma : | 1231-2037 |
DOI | 10.33226/1231-2037.2022.2.3 |
Autorzy
Słowa kluczowe
Informacje dodatkowe
Wydawca
Obszary wiedzy
Bibliografia
-
Choi, M. J., Heo, C. Y., & Law, R. (2015). Progress in Shopping Tourism. Journal of Travel & Tourism Marketing, 33(sup.), 1–24, https://doi.org/10.1080/10548408.2014.969393
-
Dudek-Mańkowska, S., & Fuhrmann, M. (2009). Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkt turystyczne. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka — wspólnie zyskać!, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi.
-
EY Centro de Estudios (2015). The new area of travel retail: Impact and challenges, http://theshopping-tourism.es/wp-content/uploads/2015/12/EY-Shopping-Tourism-report.pdf. Fashion (pobrano 25.08.2019).