Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Transport > 2023 > z. 137 > 5--18
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 1230-9265 |
DOI | 10.5604/01.3001.0053.6038 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
1. Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1301/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. „w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności podsystemu „Energia” systemu kolei w Unii”. Dz. U. L 356 z 12.12.2014, s. 179.
-
2. Hanley, R. (2012). PANTOgraph and catenary interaction: Total Regulatory Acceptance for the Interoperable Network. UNIFE – The European Rail Industry. Brussels.
-
3. Bruni, S., Ambrosio, J., Carnicero, A., Cho, Y.H., Finner, L., Ikeda, M., Kwon, S.Y., Massat, J.P., Stichel, S., Tur, M., Zhang, W. (2015). The results of the pantograph–catenary interaction benchmark, Vehicle System Dynamics: International Journal of Vehicle Mechanics and Mobility, 53:3, 412-435, DOI: 10.1080/00423114.2014.953183.