Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Entrepreneurship in Tourism and Sport Business, Fundacja dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008>81-86
Abstrakt
Entrepreneurship is a process of learning, and a theory of entrepreneurship requires a theory of learning. Organizational entrepreneurship may be positioned as special part of organizational learning with an impact on reconciling opportunities and actions. The model of organizational learning should incorporate the strategic tension between assimilating new learning and using what has been learned. Many organizational learning perspectives have been isolated in the literature. Restrictive interpretations or assumptions influence the way in which specialists conceive of organizational learning, often limiting their perspective on the phenomenon. Organizational learning may be understood as assumption sharing. That perspective is one of useful conceptual positions.