Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
ELECTRONIC COMMUNICATION CHANNELS AS A TOOL TO SUPPORT INTER-SECTOR COOPERATION (Elektroniczne kanaly komunikacyjne jako narzedzie wspierania wspolpracy miedzysektorowej)
Effective inter-sector cooperation requires appropriate communication channels which all partners can use. The paper reviews currently available communication channels, identifies preferred communication methods of organisations in various sectors of the economy, and proposes a computational model to streamline inter-sector cooperation. The author devotes particular attention to the ways in which modern communication channels and management algorithms for information flow could be used to improve the transfer of information across sectors.