Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
In the paper the authoresses are seeking answer to the following questions: what connections exist between internal marketing, employees' entrepreneurship and knowledge management? Does employees' entrepreneurship directed at making knowledge depends on internal marketing? The conclusions of the questionnaire connected with the topic and which was carried out in some enterprises from the TriCity region are presented in the article.
VERSITA Central European Science Publishers, Warsaw; http://versita.com, in cooperation with journal's owner - University of Warmia and Mazury in Olsztyn
VERSITA Central European Science Publishers, Warsaw; http://versita.com, in cooperation with journal's owner - University of Warmia and Mazury in Olsztyn