Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
This study reports on a recent bibliography titled 'The interlanguage of Arab learners of English: A preliminary annotated bibliography'. The bibliography, carried out over the last few years by the writer of this paper is now available on the home page of the 'International Journal of Arabic-English Studies (IJAES)' at 'www.ijaes.org'. In particular, the study highlights the type and nature of the studies listed in the bibliography through providing representative titles and sources. It also discusses the types of problems encountered in the process of compiling the bibliography. In this context it suggests, albeit briefly, a system for listing Arabic surnames of authors adopted in the bibliography, which may minimize the problem of referencing and documentation.
VERSITA Central European Science Publishers, Warsaw; http://versita.com, in cooperation with journal's owner - School of English, Adam Mickiewicz University, Poznan.
VERSITA Central European Science Publishers, Warsaw; http://versita.com, in cooperation with journal's owner - School of English, Adam Mickiewicz University, Poznan.