Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
Despite 100-year history of mergers and acquisitions, these transactions end as failures in 60-80% of the cases. Literature on this subject suggests that post merger integration and especially leadership as a part of it - is the key success factor. The analyses of practices conducted by successful companies lead to the conclusion that the key issue is to create (strategic level) and efficiently communicate the vision of top-management to the lower organisational levels (operational level) using modern management and communication methods. The main challenge is to apply these practices to other companies worldwide including Polish market.