The Infona portal uses cookies, i.e. strings of text saved by a browser on the user's device. The portal can access those files and use them to remember the user's data, such as their chosen settings (screen view, interface language, etc.), or their login data. By using the Infona portal the user accepts automatic saving and using this information for portal operation purposes. More information on the subject can be found in the Privacy Policy and Terms of Service. By closing this window the user confirms that they have read the information on cookie usage, and they accept the privacy policy and the way cookies are used by the portal. You can change the cookie settings in your browser.
W artykule podjęto próbę identyfikacji interesariuszy oraz ich potrzeb i oczekiwań, a także w części empirycznej określenia roli satysfakcji z pracy pracownika w przedsiębiorstwie. Przedstawiono czynniki charakteryzujące satysfakcję i sposoby jej pomiaru, a następnie wyniki badania znaczenia trzech wybranych czynników w oparciu o dane ankietowe z dwóch przedsiębiorstw sektora spożywczego. Wyniki badania...
Satysfakcja klienta w obecnych realiach rynkowych stała się bardzo skutecznym akceleratorem zmian w organizacji. Niski poziom satysfakcji klienta, często wprost identyfikowany z niską jakością oferty, obniża reputację organizacji. Dzięki zadowoleniu klienta organizacje mogą zwiększyć wartość swojej marki. Celem artykułu jest próba wskazania wpływu satysfakcji klienta na zmianę postrzegania wizerunku...
Satysfakcja klienta w obecnych realiach rynkowych stała się bardzo skutecznym akceleratorem zmian w organizacji. Niski poziom satysfakcji klienta, często wprost identyfikowany z niską jakością oferty, obniża reputację organizacji. Dzięki zadowoleniu klienta organizacje mogą zwiększyć wartość swojej marki. Celem artykułu jest próba wskazania wpływu satysfakcji klienta na zmianę postrzegania wizerunku...
W artykule podjęto próbę identyfikacji interesariuszy oraz ich potrzeb i oczekiwań, a także w części empirycznej określenia roli satysfakcji z pracy pracownika w przedsiębiorstwie. Przedstawiono czynniki charakteryzujące satysfakcję i sposoby jej pomiaru, a następnie wyniki badania znaczenia trzech wybranych czynników w oparciu o dane ankietowe z dwóch przedsiębiorstw sektora spożywczego. Wyniki badania...
Zidentyfikowano determinanty konsumpcji produktów mleczarskich oraz wyniki badania ankietowego potencjalnych konsumentów tych produktów. Ogólna dostępność dóbr żywnościowych na rynku, konkurencyjne ceny i atrakcyjność oferty podażowej, a także zmieniające się upodobania i preferencje konsumentów spowodowały istotne zmiany w zachowaniach konsumpcyjnych gospodarstw domowych. Sprzyjało to przede wszystkim...
Przedstawiono wyniki polskiego handlu zagranicznego produktami mleczarskimi w latach 2002- 2010. W ciągu siedmiu lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej eksport w ujęciu wartościowym zwiększy! się ponaddwukrotnie. W badanym okresie Polska specjalizowała się w eksporcie serów oraz jogurtów, czyli produktów przeznaczonych do bezpośredniego spożycia. Polski sektor mleczarski dysponuje potencjałem...
Produkowanie bezpiecznej żywności jest obowiązkiem wszystkich osób uczestniczących w łańcuchu żywnościowym. Warunkiem koniecznym funkcjonowania każdego elementu tego łańcucha jest zapewnienie odpowiednich podstaw technicznych, materiałowych, higienicznych i zasobów ludzkich, umożliwiających realizację zasad GMP i GMP oraz zasad HACCP, gwarantuj ących produkcję bezpiecznej żywności zgodnie z prawem...
The work contains a short characterisation of customers’ behaviour on the market of selected dairy products. An attempt was made at an identification of the factors shaping the conduct of purchasers. It has been shown that customer satisfaction should become one of the main objectives of the enterprise. Customer satisfaction, including its measurement, constitutes part of an overall evaluation of...
Kluczowym czynnikiem sukcesu na konkurencyjnym rynku jest efektywne wprowadzanie nowych produkt6w na rynek. Są one efektem prowadzenia przez przedsiębiorstwo działalności innowacyjnej, która musi być starannie zaplanowana i zorganizowana. W pracy przedstawiono proces wprowadzania nowych produktów na rynek przez przedsiębiorstwo branży koncentratów spożywczych. Proces wprowadzania produkt6w w tym przedsiębiorstwie...
Set the date range to filter the displayed results. You can set a starting date, ending date or both. You can enter the dates manually or choose them from the calendar.