Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
We modeled the interpersonal influence process by cooperative game. The model implied that reducing interpersonal contact is an important way to improve current evaluating effect. In the same time, the application of university information systems provides the possibility to collect quantitative data without interpersonal contact. Then the architecture of evaluating system was proposed and implemented that made use of ontology and multi-agent to denote evaluating demands and collect quantitative data. It relieves the interpersonal influence by the dynamic matching between teaching evaluation and university information systems that enable the automatic quantitative data collecting.