Serwis Infona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to wartości tekstowe, zapamiętywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Nasz serwis ma dostęp do tych wartości oraz wykorzystuje je do zapamiętania danych dotyczących użytkownika, takich jak np. ustawienia (typu widok ekranu, wybór języka interfejsu), zapamiętanie zalogowania. Korzystanie z serwisu Infona oznacza zgodę na zapis informacji i ich wykorzystanie dla celów korzytania z serwisu. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności oraz Regulaminie serwisu. Zamknięcie tego okienka potwierdza zapoznanie się z informacją o plikach cookies, akceptację polityki prywatności i regulaminu oraz sposobu wykorzystywania plików cookies w serwisie. Możesz zmienić ustawienia obsługi cookies w swojej przeglądarce.
This paper suggests that in order to understand relations between different aspects of organizational learning, an appropriate unit of analysis and a concrete, historical approach is needed. The units of analysis used in representative theories of organizational learning are first reviewed and evaluated. ''Activity system'', a concept that is based on Cultural Historical Activity Theory, is then introduced...
This article attempts to shed historical light on some of the social, political, and ethical issues that have arisen from two disparate perspectives on technology which have both come to integrate an explicit consideration of social factors into systems design. It presents two distinct historical traditions which have contributed to the current field of participatory design methodologies-Joint Application...