-
Dodge, B. (2001). Focus: Five rules for writing a great WebQuest. Learning and Leading with Technology, 28, 6–9.
-
Dodge, B. (1995). Some thougts about WebQuest. San Diego, California: San Diego State University. Pozyskano z http://webquest.org/sdsu/about_webquests.html [dostęp: 4.11.2019].
-
Gajowniczek, Z.T. (2013a). Jak uczyć o własnym regionie. Geografia w Szkole, 4(68), 33–36.
-
Gajowniczek, Z.T. (2013b). Mała ojczyzna – przykłady zadań. Geografia w Szkole, 5(66), 28–30.
-
Gajowniczek, Z.T. (2013c). Własny region – rozbudzenie ciekawości ucznia. Geografia w Szkole, 5(66), 24–27.
-
Gorzelak, G. (1993). Regionalizm i regionalizacja w Polsce na tle europejskim. W: G. Gorzelak i B. Jałowiecki (red.), Czy Polska będzie państwem regionalnym? Studia Regionalne i Lokalne, 42(9), Warszawa: Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW, 45–70.
-
Guzowska, N. (2007). WebQuest i jego zastosowanie w nauczaniu. Meritum, 7(4), 80–84. https://pttk.pl/kznw/ikp/index.php?co=06&klasa=c [dostęp: 6.11.2019].
-
Kruczek Z., Kruczek A., Nowacki M. (2012). Krajoznawstwo. Teoria i metodyka. Kraków: Proksenia.
-
March, T. (2003). What WebQuest Are. (Really). Pozyskano z http://tommarch.com/writings/what-webquests-are/ [dostęp: 5.11.2019].
-
Mazurski, K.R. (2010). Kształtowanie postaw przez polskie krajoznawstwo W: M.K. Leniarek (red.), Autokreacja przez turystykę. Wrocław: Wyższa Szkoła Zarządzania „Edukacja”, 259–275.