-
ADP Research Institute (2020). Jak pandemia COVID–19 wpłynęła na globalnych pracowników? https://www.adp.pl/wszystko-o-kadrach/zaangazowanie-pracownikow-zarzadzanie-talentem/people-at-work-2021-a-global-workforce-view/ [dostęp: 04.01.2022].
-
Arnett, J. J. (2007). Adolescence and Emerging Adulthood: A Cultural Approach. New Jersey: Pearson.
-
Brzezińska, A. I., Kaczan, R., Piotrowski, K., Rękosiewicz, M. (2011). Odroczona dorosłość: fakt czy artefakt? Nauka, 4, 67-107.
-
Dymecka, J. (2021). Psychospołeczne skutki pandemii COVID-19. Neuropsychiatria i Neuropsychologia, 16(1-2), 1-10. DOI: 10.5114/nan.2021.108030.
-
Eurostat (2019). Glossary: Young people neither in employment nor in education and training (NEET). https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Glossary:Young_people_neither_in_employment_nor_in_education_and_training_(NEET) [dostęp: 09.09.2019].
-
Eurostat (2020). Unemployment by sex, age and other typologies. https://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/11054062/3-02072020-AP-EN.pdf/ce573d1a-04a5-6762-5b56-cb322cbdc5ac [dostęp: 03.02.2022].
-
Gambin, M., Sękowski, M., Woźniak-Prus, M., Cudo, A., Hansen, K., Gorgol, J., Huflejt-Łukasik, M., Kmita, G., Kubicka, K., Łyś, A.E., Maison, D., Oleksy, T., Wnuk, A. (2020). Uwarunkowania objawów depresji i lęku uogólnionego u dorosłych Polaków w trakcie epidemii Covid-19 – raport z pierwszej fali badania podłużnego. http://psych.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/98/2020/05/Uwarunkowania_objawow_depresji_leku_w_trakcie_pandemii_raport.pdf [dostęp: 04.01.2022]
-
Goldenberg, H., Goldenberg, I., Łuczak, M., Młynarz, M., Siemieniuk, K., (2006). Terapia rodzin. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
-
Havighurst, R. J. (1981). Developmental tasks and education. New York: Longman.
-
Institute of Student Employers (ISE). https://ise.org.uk/page/ISEPublications [dostęp: 04.01.2022].