Roczniki Pedagogiczne > 2021 > 13(49) > 1 > 66-80
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2080-850X |
DOI | 10.18290/rped21131.6 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Benner, D. (2008). Nieprzemijające znaczenie herbartowskiej koncepcji nauczania wychowującego. Horyzonty Wychowania, 7(13), 129-144.
-
Benner, D. (2018). Pedagogika ogólna a pedagogika specjalna. Rozważania na temat związku między inkluzją i ekskluzją z perspektywy trzech przyczyn procesów wychowania i kształcenia. W: J. Gołkowska, K. Sipowicz I. Patejuk-Mazurek (red.), Tradycja i współczesność pedagogiki specjalnej w tworzeniu społeczeństwa dla wszystkich. W 95-lecie Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (s. 124-138). Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej.
-
Bereźnicki, F. (2011). Podstawy kształcenia ogólnego. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.