-
LITERATURE
-
Bissinger-Ćwierz U. (2016). Psychopedagogiczne metody pracy z uczniem najmłodszym oraz uczniem ryzyka dysleksji w szkole muzycznej. Warszawa: Wydawnictwo Centrum Edukacji Artystycznej.
-
Bogdanowicz E. (2015). Rytmika emila Jaques-Dalcroze’a w edukacji i terapii dzieci z symptomami nadpobudliwości psychoruchowej. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
-
Brzezińska A.I., Appelt K., Ziółkowska B. (2015). Psychologia rozwoju człowieka. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
-
Chmurzyńska M. (2014). Style nauczania i kompetencje psychopedagogiczne nauczycieli instrumentu ze szkół muzycznych I stopnia. In: R. Lewandowski, J. Kaleńska-Rodzaj (eds.), Psychologia muzyki (pp. 93–109). Gdańsk: Harmonia Universalis.
-
Jasińska-Żaba M. (1997). Efektywność pracy pianisty w aspekcie psychologicznym. In: M. Kubica-Skarbowska (ed.), Pedagogika fortepianowa (pp. 31–48). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
-
Jemielnik J. (2014). Obraz nauczyciela szkoły muzycznej w świadomości uczniów rezygnujących z nauki. Konteksty Kształcenia Muzycznego, 1(1), 37–51.
-
Kaleńska-Rodzaj J., Pietras K. (2014). Jakość relacji nauczyciel – uczeń a rozwój osiągnięć muzycznych młodego wykonawcy. In: G. Kwiatkowska, J. Posłuszna (eds.), Mistrz – uczeń. Rozważania z perspektywy psychologii sztuki (pp. 98–116). Kraków: Aureus.
-
Kamza A. (2014). Rozwój dziecka. Wczesny wiek szkolny. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
-
Kędzia M. (2020). Orientacje muzyczne młodzieży z ogólnokształcących szkół muzycznych II stopnia. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.