-
Kulbaka J., Kształcenie specjalne w dwudziestoleciu międzywojennym w Polsce. Twórczynie pedagogiki specjalnej, Forum Pedagogiczne, 2019, 9, 1.
-
Labuda G., Uniwersytet Poznański w latach 1919-1969, Poznań 1969.Majewski P.M., Społeczność akademicka 1915-1939, [w:] Dzieje Uniwersytetu Warszawskiego, 1915-1945, red. P.M.Majewski, Warszawa 2016, s.94, https://www.wuw.pl/data/include/cms/monumenta-ebook/pdf/Dzieje-Uniwersytetu-Warszawskie-go-1915-1945.pdf
-
Mazurczak D., Przykłady karier akademickich kobiet na Uniwersytecie Poznańskim w okresie międzywojennym, Przegląd Politologiczny, 2011, 2.
-
Melosik Z., Pasja itożsamość naukowca. Owładzy iwolności umysłu, Poznań 2019.
-
Niewiadomska-Cudak M., Reprezentatywność i aktywność kobiet w polskim parlamencie w latach 1919-1939, Studia Wyborcze, 2013, 15.
-
O’Neil D.A., Hopkins M.M., Bilimoria D., Women’s Careers at the Start of the 21st Century: Patterns and Paradoxes, Journal of Business Ethics, 2008, 80, 4.
-
Prinke A., Listy Cioci Zosi: Korespondencja profesora Józefa Kostrzewskiego z czasów jego okupacyjnej tułaczki po Podkarpaciu (III-1941 – IV-1942), Analecta Archeologica Ressoviensia, 2016, 11.
-
Pritchard R., Gender Inequality in British and German Universities, Compare, 2007, 37, 5.Przeniosło M., Habilitacja z pedagogiki w II Rzeczypospolitej, 2016, s.45, http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-abc8492e-8d59-47cc-af4c--9e3f658bfa27/c/Malgorzata_Przenioslo_Habilitacja_z_pedagogiki_w_II_Rzeczypo-spolitej.pdf
-
Ruxerówna M., O późnohellenistycznych i wczesnośredniowiecznych kolczykach półksiężycowych w świetle zabytków krakowskich, Przegląd Archeologiczny, 1925/1927, 3, 1.
-
Schriewer J., Discourse Formation in Comparative Education. Contributions and Challenges of Feminist Theory, Frankfurt am Main 2000.Sprawozdanie z działalności Zarządu O.S.U.P. za czas od 11 XII 1932 do 30 X 1933.