Edukacja-Technika-Informatyka > 2017 > 8 > 1 > 266-272
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2080-9069 |
DOI | 10.15584/eti.2017.1.37 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Borowiec, A., Lignowska, I., Drygas, W. (2012). Attitudes Towards Healthy Lifestyle Promotion in Mass Media in the Polish Adult Population. Kardiologia Polska, 70 (10), 1030–1037.
-
Cupiał, M., Mastalerz-Migas, A. (2013). Mass media w promocji zdrowego stylu życia. Family Medicine & Primary Care Review, 15 (2), 83–84.
-
Czerw, A., Kościuk, K,. Augustynowicz, A. (2014). Wiek i płeć jako zmienne różnicujące wpływ środków masowego przekazu na poglądy i zachowania zdrowotne – badania własne. Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 10 (4), 41–54.