-
Announcement No. 6 of the Minister of Finance of 6 December 2012 on detailed guidelines for the public sector pertaining to risk planning and management.
-
Armenakis, A.A., Harris, S.G. and Feild, S. (1999). Paradigms in Organizational Change: A Review of Theory and Research in the 1990s. Journal of Management, 25(3): 293–315, http://dx.doi.org/10.1177/014920639902500303
-
Boyne, G.A. (2003). Sources of Public Service Improvement: A Critical Review and Research Agenda.Journal of Public Administration Research and Theory, 13(3): 367–394,http://dx.doi.org/10.1093/jopart/mug027
-
Buchanan, D.A. and Huczynski, A.A. (2010). Organizational Behaviour. Harlow: Pearson Education Limited.
-
Czaputowicz, J. (2008). Zarządzanie w administracji publicznej w dobie globalizacji. In: J. Czaputowicz (ed.), Administracja publiczna. Wyzwania w dobie integracji europejskiej (pp. 135–152). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
-
Chell, E. (1998). Critical incident technique. In: G. Symon and C. Cassell (eds.), Qualitative methods and analysis in organizational research. London: Sage.
-
Chełmiński, D., Drzewiecki, A. and Kubica, E. (2011). Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
-
Cohen, A.R., Fink, S.L., Gadon, H. and Willits, R.D. (1995). Effective Behavior in. Organizations: Cases, Concepts. and Student Experiences. New York: Irwin McGraw-Hill.
-
Crozier, M. and Friedberg, E. (1982). Człowiek i system. Ograniczenia działania zespołowego. Warszawa: PWE.
-
Denzin, N.K. and Lincoln, Y.S. (2009). Metody badań jakościowych, vol. 1, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.