-
Biela A., Nowe zgromadzenia agoralne jako zbiorowe reakcje ludzi na świecie na wiadomość o śmierci papieża Jana Pawła II, Roczniki Psychologiczne 9 (1) (2006), s. 84.
-
Biela A., Tłum, w: Encyklopedia socjologii. Suplement, Warszawa 2005.
-
Borowik I., Religijne oblicze Europy i jego socjologiczne interpretacje, Przegląd Polonijny 114 (4) (2004), s. 157.
-
Denzin N., Sociological Methods, Chicago 2006.
-
Ebertz M.N., Transzendenz im Augenblick. Über die „Eventisierung“ des Religiösen – dargestellt am Beispiel der Katholischen Weltjugendtage, w: W. Gebhardt, R. Hitzler, M. Pfadenhauer (Hg.), Events. Soziologie des Außergewöhnlichen, Opladen 2000, s. 354.
-
Hepp A., V. Krönert, Medien – Event – Religion, Wiesbaden 2009.
-
Hervieu-Léger D., Religia jako pamięć, przeł. M. Bielawska, Kraków 1999.
-
ISKK, Odbiór Światowych Dni Młodzieży i jego kulturowe konteksty. Raport z badania uczestników ŚDM Kraków 2016, Warszawa 2016.
-
Makselon J., Fascynacja i wezwanie. Ostatni pobyt Ojca Świętego w PRL, Marki-Struga 1992.
-
Mandes S., M. Rogaczewska, Pokolenie Jana Pawła II: wspólnota doświadczenia i nowy wzór religijności, Znak 5 (2011), s. 61-62.