Forum Oświatowe > 2013 > 25 > 2(49) > 105-123
Source
Abstract
Identifiers
ISSN | 0867-0323 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Brzezińska, M. I. & Rycielska, L. (2009). Tutoring jako czynnik rozwoju ucznia i nauczyciela. In P. Czekierda, M. Budzyński, J. Traczyński, Z. Zalewski & A. Zembrzuska (Eds.), Tutoring w szkole, między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej (pp. 19-30). Wrocław: Towarzystwo Edukacji Otwartej.
-
Budzyński, M. (2009). Tutoring szkolny: Jak przez dialog rozwijać ucznia i motywować go do nauki. In P. Czekierda, M. Budzyński, J. Traczyński, Z. Zalewski & A. Zembrzuska (Eds.), Tutoring w szkole, między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej (pp. 19-31). Wrocław: Towarzystwo Edukacji Otwartej.
-
Cieśla, J. (2012, September). Presja i depresja. Polityka, 38(2875).